Varno in spodbudno učno okolje
V šolskem letu 2024/2025 bomo na OŠ Beltinci izvajali dejavnosti, usmerjene h krepitvi varnega in spodbudnega učnega okolja v 8. razredu. Dejavnosti bo izvajal učitelj Marko Jerebič od 1. 9. 2024 do 15. 11. 2025.
V sklopu dejavnosti bomo izvedli:
- analizo stanja pred izvajanjem dejavnosti,
- dejavnosti za krepitev varnega in spodbudnega učnega okolja v obsegu najmanj 25 ur,
- sprotno spremljanje dejavnosti in evalviranje rezultatov,
- analiza stanja po izvajanju dejavnosti in evalvacija rezultatov,
- dokumentiranje izvajanja dejavnosti,
- predstavitev rezultatov na pedagoški konferenci ali v strokovnem aktivu ali skupini najmanj desetih udeležencev.
Marko Jerebič
Ustvarjanje spodbudnega in varnega učnega okolja v osnovni šoli, je usmerjen v zagotavljanje pozitivnega in podpornega prostora za učenje, kjer se vsi učenci počutijo varne in sprejete.
Na šoli se bodo izvajale tedenske sprostitvene ure, kjer bomo uro namenili učenju različnih tehnik dihanja, vizualizacije in sprostitve, ki bodo potekale tudi zunaj šolskih prostorov.
Cilji:
- prepoznavanje in izražanje čustev;
- uvajanje rutin, ki ustvarjajo pozitivno klimo;
- ustvarjanje spodbudnega in varnega okolja v šoli, kot možnost prenosa dobre prakse za nadaljnje delo, tudi po končanem enoletnem izvajanju.
Aktivnosti se bodo izvajale skozi celotno šolsko leto 2024/2025 in se prilagajale potrebam učencev. Izvajale se bodo v okviru podaljšanega bivanja ter pri urah športne vzgoje od 1. do 5. razreda, v obsegu najmanj 16 ur.
Mojca Dišič
Tudi z učenci 2. a razreda bomo v šolskem letu 2024/2025 načrtno in sistematično izvajali ter evalvirali vzgojno izobraževalne dejavnosti, ki so usmerjene h krepitvi varnega in spodbudnega učnega okolja.
V razredu bomo (cilji):
- uvedli rutine, ki ustvarjajo pozitivno klimo;
- se naučili postopkov obvladovanja stresnih situacij;
- razvijali slušno pozornosti.
Dejavnosti bodo izvedene od septembra 2024 do avgusta 2025, v obsegu najmanj 16 ur. Po začetni analizi stanja v razredu ob začetku šolskega leta bodo izvedene različne dejavnosti, ki bodo uresničevale navedene cilje za krepitev spodbudnega učnega okolja, po sprotnem spremljanju, evalviranju in analizi dejavnosti in rezultatov dejavnosti pa bodo ugotovitve predstavljene na pedagoški konferenci ali v strokovnem aktivu. Po potrebi se bodo dejavnosti in cilji prilagodile željam in potrebam učencev.
Nina Košir