ODKRIVANJE IN DELO Z NADARJENIMI UČENCI 2013/14
Izhodišče dela z nadarjenimi je koncept dela za nadarjene učence. Za učence 3. razreda začnemo s postopkom evidentiranja možnih nadarjenih. Za starše bomo pripravili predavanje o nadarjenosti.
Za učence 4. razreda bomo izvedli postopek identifikacije evidentiranih, ki zajema ocenjevalne lestvice učiteljev ter testiranje s testi sposobnosti in ustvarjalnosti. V postopek se lahko vključijo tudi naknadno evidentirani učenci višjih razredov.
Učitelji, starši ter svetovalna služba bomo sodelovali pri pripravi individualiziranih programov. V le teh bomo glede na otrokove potenciale načrtovali prilagajanje metod in oblik dela v razredu ter jim omogočili vključevanje v dodatni pouk in druge oblike individualne in skupinske pomoči.
Okvirni program dela z nadarjenimi ob pouku
vsebina |
mentor |
učenci |
čas |
Poskusnica |
Simona Vusič |
4. do 9. razred |
skozi celo leto |
Ustvarjalne delavnice |
Nina Košir |
4. in 5. razred |
skozi celo leto |
Slovenščina |
Mateja Horvat Duh |
6. do 9. razred |
skozi celo leto |
Tabori za nadarjene
vsebine |
mentor |
učenci |
čas |
kraj |
Od ideje do aplavza
(priprava na raziskovalne naloge)
|
mag. Hederih |
III. triada |
20. 9. 2013 |
Tišina |
Tehnike in spodbujanje ustvarjalnosti |
mag. Hederih in šolski mentorji |
5. in 6. r. |
9., 10. in 11. 10. 2013 |
Hodoš |
Tečaj hitrega branja |
mag. Hederih in šolski mentorji |
9. r. |
28. in 29. 11. 2013 |
Moravske Toplice |
Osebnostna rast |
mag. Hederih |
7. in 8. r. |
11., 12. in 13. 6. 2014 |
Olimje |
Kviz |
mag. Hederih |
4. r. in drugi |
po dogovoru |
OŠ Beltinci |
Koordinatorka: Angela Svenšek
MESEC
|
MENTOR
|
PODROČJE OZ. VSEBINA
|
UČENCI
razred
|
SEPTEMBER,
OKTOBER
|
Lidija Žabot
|
Novinarstvo
|
4.-6.
|
|
Franc Poredoš
|
Zračna perspektiva: Slikanje na terenu -Otok ljubezni Ižakovci, grad Beltinci
|
4.-9.
|
SEPTEMBER-MAJ
|
Stanka Rajnar
|
Zabavna fizika
|
8. in 9.
|
|
Marija Brest
|
Matematika – reševanje zabavnih in zahtevnih nalog
|
5.-9.
|
|
Marija Brest
|
Šah – delo v delavnicah
|
5.-7.
|
SEPTEMBER-JUNIJ
|
Marija Brest
|
Računalništvo – delo v računalniški učil.
|
5.-8.
|
SEPTEMBER-JANUAR
|
Stanka Rajnar
|
Astronomija
|
7.8.9.
|
OKTOBER
|
Polonca Kolbl
|
Angl. področje –
Osnove lutkovne dejavnosti
|
8.in 9.
|
|
Polonca Kolbl
|
Uporaba lutke Lotti v 4. r
|
4.
|
|
Stanka Rajnar
Marija Brest
|
Ekskurzija (priključitev nadarjenih)
|
III. triada
|
OKTOBER, NOVEMBER
|
Lidija Pelcl Mes
|
Nemščina za petošolce
|
5.
|
OKTOBER-JANUAR
|
Anita Zadravec
|
Štetje
|
4.-7.
|
NOVEMBER
|
Polonca Kolbl
|
Igranje z lutko
|
8. in 9.
|
|
Polonca Kolbl
|
Igranje vlog
|
8. in 9.
|
NOVEMBER-DECEMBER
|
Lidija Pelcl Mes
|
Božično-novoletni projekt
|
9.
|
|
Anita Zadravec
|
Tlakovanja
|
4.-9.
|
|
Lidija Pelcl Mes
|
Božična delavnica
|
5.-9.
|
|
Lidija Žabot
|
Veseli december
|
4.-6.
|
|
Polonca Kolbl
|
Božična delavnica
|
4.-7.
|
JANUAR
|
Lidija Pelcl Mes
|
»Familie Barbapapa«
|
4.
|
|
Polonca Kolbl
|
Snemanje lutkovne igre
|
8. in 9.
|
JANUAR-MAJ
|
Marija Brest
|
Zabavna matematika – reševanje zabavnih in razvedrilnih nalog ter problemov
|
4.
|
JANUAR-JUNIJ
|
Stanka Rajnar
|
Naravoslovje
|
6.r
|
|
Stanka Rajnar
|
Tehnična vzgoja
|
5.
|
FEBRUAR-MAREC
|
Anita Zadravec
|
Drugačna geometrija
|
6.-9.
|
APRIL-MAJ
|
Anita Zadravec
|
Telesa in prostor
|
7.-9.
|
|
Polonca Kolbl
|
EASTER-izdelovanje velikonoč. okraskov
|
4.-7.
|
|
Franc Poredoš
|
Barvna perspektiva:
Slikanje kompozicije po načelih barvne perspektive
|
4.-9.
|
|
Franc Poredoš
|
Ogled slikarske razstave v Galeriji Murska Sobota/Galerija grad Beltinci
|
4.-9.
|
SKOZI CELO ŠOL. LETO/PO DOGOVORU
|
Lidija Pelcl Mes
|
Nemščina za sedmošolce
|
7.
|
|
Lidija Pelcl Mes
|
Soustvarjanje spletnega časopisa KLICK (Projekt Pasch)
|
8.9.
|
|
Lidija Pelcl Mes
|
Pisma iz Brazilije
|
8.
|
|
Lidija Žabot
|
Šolska brošura –nadarjeni učenci
|
4.-6.
|
|
Lidija Žabot
|
Pomlad
|
4.-6.
|
|
Lidija Žabot
|
Časopis Comenius
|
4.-9.
|
|
Polonca Kolbl
|
6 delavnic:
– WILD ANIMALS
– SEA ANIMALS
– FARM ANIMALS
– Igre v angleščini
– Shakespeare in
gledališče
– AMERICAN ENGLISH vs.
BRITISH ENGLISH
|
6. in 7.
6. in 7.
6. in 7.
4.-9.
9.
8. in 9.
|