V okviru projekta Inovativna pedagogika 5.0 so učenci 4. a, 4. b in 2. d sodelovali pri CodeWeek dejavnosti Lov na zaklad. Učiteljice so naloge skrile na na različnih lokacijah v šoli. Vse skupine so naloge uspešno rešile, čeprav je bil tu in tam potreben kakšen povratek na prejšnjo lokacijo. Z reševanjem nalog so razvijali logično in algoritmično mišljenje, se urili v natančnem branju navodil, razvijali sodelovanje v skupini.
Lov na zaklad smo v 2. d razredu OŠ Beltinci povezali s sprehodom v bližnji gozd. Pri spoznavanju okolja smo spoznavali živali in kaj delajo v jesenskem času, ustvarjali z naravnim materialom v gozdu, brali iz knjige Samo midva Sama McBraneya. Pri slovenščini pa smo po iskanju zaklada brali opise veverice, srne in ježa.
Naloge lova so bile zelo zanimive, učenci so uživali in si želijo še več takšnih dejavnosti. Učenci so izrazili željo, da bi Lov na zaklad ponovili. Učiteljice smo jim obljubile, da ga bomo izvedle spomladi, dobile pa smo tudi nove ideje za dopolnitev dejavnosti.