Skoči na glavno vsebino
(02) 541 31 00
ODKRIVANJE IN DELO Z NADARJENIMI UČENCI

Izhodišče dela z nadarjenimi je koncept dela za nadarjene učence. Odkrivanje nadarjenih učencev označuje celoten proces, ki vključuje evidentiranje, identifikacijo ter seznanitev in pridobitev soglasja staršev.

Za učence 3. razreda se prične s postopkom evidentiranja možnih nadarjenih učencev, za učence 4. razreda se izvede postopek identifikacije učencev, ki so bili evidentirani. Postopek identifikacije zajema izpolnjevanje ocenjevalne lestvice učiteljev ter testiranje s testi sposobnosti in testi ustvarjalnosti. V postopek evidentiranja oz. identifikacije se učence lahko vključi tudi naknadno v višjih razredih osnovne šole.

Učitelji, starši ter svetovalna služba sodelujejo pri pripravi individualiziranih programov. V le-teh se glede na otrokove potenciale načrtujejo prilagajanja metod in oblik dela v razredu. Nadarjenim učencem se omogoči vključevanje v dodatni pouk in druge oblike individualne in skupinske pomoči.

ISP za nadarjene učence izvajajo: Simona Vusič, Miha Kavaš, Bojan Novak in Tia Senjur.

Tabori in kvizi za nadarjene učence

Kaj?

Za koga?

Kdaj?

Kje?

Kdo?

Tabor za nadarjene učence

Kvizi, uganke, logika

Nadarjeni učenci 5., 6. r.

16., 17., 18. september 2024

Hodoš

Izvajalec:

mag. D. Hederih,

Organizacija Andrej Lainšček Spremstvo: Andrej Lainšček,
Manuela Kozlar

Tečaj hitrega branja

Nadarjeni učenci

9. r.

januar 2025

RIS Rakičan

Izvajalec:

mag. D. Hederih,

Organizacija:

Andrej Lainšček

Tabor za nadarjene učence

Osebnostna rast

Nadarjeni učenci 7., 8. r.

maj, junij 2024

Olimje ali Markovci

Izvajalec:

mag. D. Hederih,

Organizacija in spremstvo: Andrej Lainšček

Kvizi

4. r.

po dogovoru

OŠ Beltinci

Izvajalec:

mag. D. Hederih,

Organizacija:

Andrej Lainšček

Koordinator: Andrej Laišček

Teden A

Teden B velja
od 7. 10. do 11. 10. 2024




Dostopnost